Wist je dat negen van de tien Nederlanders actief is op social media? Natuurlijk wil je als merk of onderneming niet achterblijven.  Studio Eigenzin haakt graag in op de actualiteit met pakkende beelden en eigenzinnige copy (inhakers). We denken graag mee op strategisch vlak om jouw boodschap gericht over te brengen aan de juiste doelgroep. Tijdens jouw campagne werken we graag aan relevante inhakers.

Inhaker, gaypride NS

Inhaker, gaypride | NS

Inhaker, Game of Thrones | Albert Heijn

Inhaker, Game of Thrones | Albert Heijn

Inhaker Koningsdag, Welkoop

Inhaker, ná Koningsdag | Welkoop

Inhaker WK Reaal

Inhaker, WK | Reaal

Inhaker OpenHuizenDag

Inhaker, OpenHuizenDag | ABN AMRO

Inhaker, Luizenmoeder | Welkoop

Inhaker, Luizenmoeder | Welkoop

Contentcreatie | MeeM

Contentcreatie | MeeM

Inhaker, jaarwisseling | Heineken

Inhaker, jaarwisseling | Heineken

Inhaker, Vaderdag | Paradigit

Inhaker, Vaderdag | Paradigit

Fijne samenwerking. Reageert super snel op onze feedback en levert mooi materiaal aan. Dank Martijn!
— NS

Inhaker Airborne Wandeltocht

Inhaker | Airborne Wandeltocht

Woordgrappen voor Mediamarkt

Woordgrappen voor Mediamarkt

Cinemagraph | Lola's

Cinemagraph | Lola's

Relevante content

Een reclame-uiting met een verwijzing naar een trending topic of een vaststaand moment, zoals Sinterklaas, de Gay Pride of Moederdag (een inhaker), kan niet zonder een sterk staaltje beeldbewerking. Naast mooie beeldende content zorgt het inhaken op (on)voorspelbare gebeurtenissen voor veel meer interactie. Je wilt jouw klanten toch ook overtuigen met relevante, grappige of mooie content?

Who you gonna call

Ben je benieuwd wat een cinemagraph is? Wil je een opvallende socialmediacampagne of heb je zin in een middag vol woordgrappen? Neem gerust contact op!