Passen je huidige uitstraling en online imago bij je ambities. Nee? Dan is het tijd voor een nieuwe visuele identiteit of het (her)positioneren van jouw merk. Een sterk merk heeft een herkenbare en opvallende combinatie van kleur, typografie, logo en fotografie, doorgevoerd in alle communicatie-uitingen. Denk hierbij aan het visitekaartje, de website, een flyer of socialmediabericht.

Wereldwinkel | Logo, huisstijl

Wereldwinkel | Logo, huisstijl

Heineken | Infographic

Heineken | Infographic

MeeM | Logo, huisstijl, beeld

MeeM | Logo, huisstijl, beeld

Vermeer & Kersten | Logo, huisstijl, beeld

Vermeer & Kersten | Logo, huisstijl, beeld

La Maison Du Velp | Logo, huisstijl

La Maison Du Velp | Logo, huisstijl

RIQQ | Logo, huisstijl, beeld

RIQQ | Logo, huisstijl, beeld

Kruidvat | outdoor reclame

Kruidvat | outdoor reclame

Nederhoed | Logo, huisstijl

Nederhoed | Logo, huisstijl

Rocoberno | Logo

Rocoberno | Logo

Grafisch vormgever logo’s en huisstijlen

Wij krijgen energie van betekenisvolle en relevante merken en werken graag samen aan opvallende, originele en consistentere communicatie. We duiken graag samen de diepte in om te onderzoeken wat de kern van jouw verhaal is. Op deze manier komen we tot een merk waar jij trots op bent en dat aantrekkelijk is voor klanten en medewerkers.

Tijd om te shinen

Ben je er klaar voor om jullie huidige logo en huisstijl eens even flink op te poetsen?